Fortfarande seg...

Ja idag e jag bara seg...helt & hållet. Jag har fortfarande pyjamas på mig & jag har inte ens lust att byta om. Konstigt...idag e det ju fredag. Då borde jag vara glad...nu e helgen här. & Staffan ska vara hemma & underlätta för mig. Men jag känner mig sååå trött!!!
Fick inte sova mycket i natt. Matilda vaknade flera gånger & va ledsen & Noah hostade & rosslade så jag fick inte en blund stund...

Noah känns lite rosslig som sagt så jag ringde till rådghivningen & vi kom överrens att jag skulle ge honom Ventoline som ska hjälpa honom att göra sig av med slem. Sen RS viruset e jag så orolig att han ska bli dålig igen...men jag behövde inte vara det enligt henne. Han lär nog inte få det igen...men symptomen kan likna det vid alla förkylningsvbesvär. Så jag får ha uppsyn helt enkelt...det e min roll som mamma.

Nä nu ska jag försöka läsa lite i Kuriren. Känns inte som jag har något vettigt att skriva om ändå...& ni e säkert trötta på att höra mig klaga...
Så jag hör av mig så fort jag känner mig gladare igen!!!!

Puss Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0