Fredag!

Jag har haft det riktigt bra idag. Har inget att klaga på förutom att det har varit lite tröttsamt att ta hand om barnen helt själv hela dagen.
Staffan dök upp efter jobbet vid tre tiden idag, för att sedan ge sig iväg direkt till sin mamma. Han hjälper henne med elen i badrummet.
Matilda va på dagis mellan nio & två. Noah & jag har legat & myst & gosat i sängen. Han vill så gärna att man ska ligga så tätt intill som möjligt, & när Matilda inte e hemma så går det ju jätte bra. Annars blir hon bara avis & då brukar jag inte vara med någon. Det måste bli rättvist!

Noah njöt i sin hoppgunga rätt länge idag!





På eftermiddagen kom vännen Monika med sina två barn Maija & Wilma förbi på en lekstund. Det va trevligt. Vi träffs inte så ofta fast vi praktiskt taget bor grannar...men nu ska det nog bli ändring. Vi har redan bestämt träff för nästa vecka. Då ska vi ut till svärmor Britten & titta på hästarna...barnen kommer att stormtrivas där ute!


Fullt Hus!

Sen så lagade jag mat, dammsög hela huset & bytte på barnen för natten...helt alldeles själv. Utan någe gnäll! Jäpp jag fixade det! "stolt"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0