Fredags mys forts...

Nu känner jag mig fräsch. Jag har tagit en lång dusch som jag oftast brukar göra, men ikväll vart det en riktig lång & ordentlig dusch, med kropps peeling & hår-kur & hela kittet...så jag känner mig riktigt fräsch & så luktar jag så gott också.
Staffan ska spela data på övervåningen ikväll & jag tänkte blogga hela kvällen om jag så vill. Ska förståss läsa mina vänners bloggar också...
Barnen sover & det är så tyst & skönt just nu. Det är så man bara njuter...

Visserligen finns det massor att göra för mig men ikväll orkar jag inte tänka på det. Vi har haft det så tufft de senaste två veckorna så jag vill bara tänka på mig själv ikväll.
Men som sagt...det finns saker som måste göras!!!

Titta hur gäst/garderobsrummet ser ut!!!!



Ja ja...men nu ska jag bara ta det lugnt. Funderar på kanske måla mina tånaglar...eller jag vet inte...förr gjorde jag det jämt. Vet hur det va innan man fick barn & allt & man bodde själv...när man hade tid att duscha länge & sen så efteråt måla naglarna & dricka ett glas rött vin...mmmm, det va tider det....
Men nu har jag ju mina underbara älsklingar att ta hand om & älska & det finns inget som slår det men man kan ju vilja göra saker för sig själv ibland också...
Min kusin tycker jag ska släppa taget lite, ta hand om mig själv & våga vara mänsklig....
Jag kanske skulle ta & lyssna på henne....

Kommentarer
Postat av: Kiki

Jaaa,lyssna på mig! :D

2009-01-04 @ 02:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0