Go Morgon Go Morgon!

Idag ångrar jag verkligen att jag inte gick & la mig tidigt igår kväll. Jag e såååå trött. Jag skulle vilja krypa ner i min säng & sova till jag vaknar av mig själv...det händer inte så ofta.
Men snart e det helg & då får jag en sovmorgon. Tror jag ska ta lördag den här gången. Vi ska iväg på dop så jag kan behöva vara piggis...
Jag skulle inte göra något idag skrev jag igår men nu ser jag att det verkligen skulle behövas dammsugas här...åh, jag som e så trött. Undra om jag kan vänta till imorgon???
Ähhh, jag väntar till imorgon...tror nog jag lär vara piggare...eller iaf gladare. Jag ska ju till frisören...
Jag blir alltid så mycket gladare när jag har någonting att se fram emot!!!

Matilda e på dagis & Noah (som fortfarande har feber pga sprutan) sover som vanligt vid det här tiden. Jag ska laga mig lite frukost & koka mig lite kaffe, som jag alltid också gör vid det här slaget & försöka att inte dammsuga...

Men innan jag gör det ska ni få se på några bilder svärfar tagit på Matildas 1-års dag!










Kommentarer
Postat av: syster

Vilket fint kort på alla tre tillsammans. Den tycker jag att ni ska förstora och hänga upp. Det är ju så fint hemma med personliga tavlor istället för köpta. Ser ut som att vara tagen ut en tidning....

2009-01-15 @ 10:29:42
Postat av: Mia

Håller med din syster!!! O den första bilden på Matilda var hon så himla fin på = )

2009-01-15 @ 12:50:50
URL: http://mittlovelylife.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag håller med föregående talare, superfint kort på er tre! Puss på er!

2009-01-15 @ 14:58:07
URL: http://animenone82.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0