God Morgon Lördag!

Ja visst e det kul att det e lördag idag. Jag har iaf längtat efter lördag. Det e så skönt att hela familjen e hemma. & så snöar det idag. Va mer kan man önska sig?
Jag har också fått sova någorlunda bra i natt. Visserligen känner jag mig trött men vem gör inte det klockan åtta på morgonen!!! Behöver ta en kall dusch sen e jag igång...hoppas det iaf.

Matilda sitter & leker för sig själv för en gångs skull. Det va länge sen hon gjorde det...hon e så sällskapssjuk så man får sitta i henne rum för det mesta. Hon skulle behöva bli mer självständig hon...

Idag ska jag luncha med Mia på stan! "längtar"...

Nä nu ska det drickas kaffe som vanligt...

& kanske rökas...:-(


Kommentarer
Postat av: Kiki

Ring mig! :-P

2009-01-24 @ 08:39:23
Postat av: Michaela

Hej hej =) Hoppas allt är bra! Hittade din blogg och den är JÄTTE fin =) Kommer gå in och läsa här lite då och då...

Hoppas lunchen var trevlig... Tänkte om man kunde komma förbi på en kaffe nån dag när du har tid?

Kram Michaela( Celicias och Max mamma )

2009-01-24 @ 15:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0