God Morgon Tisdag!

Imorse vaknade vi klockan åtta igen. Det e jätte skönt, vill inte säga någe annat men det blir bara så stressigt för mig. Jag vill komma med Matilda till dagis i tid så hon får vara där så mycket som möjligt & jag får lite lugn & ro så mycket som det e möjligt. Så idag sprang jag runt här som galning. Lite då & då kunde jag bli lite smått irriterad på lill tjejen (vilket jag ångrar just nu) & jag hann varken äta frukost eller ge Naoh frukost. Men det gjorde inge för han va glad iaf.

Han vill inte längre ligga i vagnen & jag tycker han e fortfarande lite för liten för att sitta uppe så idag orkade jag inte bråka utan tog honom i bärselen (det älskar han). Synd att det blåste lite...
Matilda fick jag dra i handen för hon gick såååååå sakta...

Nu sover Noah & jag har precis ätit frukost...nu e det bara kaffe & cigg som gäller sen e jag nog mig själv igen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0