God Morgon!

Då va det måndag igen. Har ni längtat? Inte jag iaf, det betyder ju att Staffan måste jobba långa långa dagar & att jag måste vara själv med barnen.
Tur det finns dagis som Matilda får gå till så man får lite lugn & ro här hemma. Vill inte klaga allt för mycket, Matilda e trotts allt väldigt snäll...men jag får ingen tid till något annat(som blogga ex) när båda barnen e här. Jag vill heller inte göra något annat när jag e ensamen med barnen för jag får sån dålig samvete...vill ju finnas där för mina barn hela tiden. Så därför e det skönt när Matilda e på dagis & Noah sover...:-)

Hade tänkt att ta en morgon promenad med min lill gubbe med det blåste & det va kallt & så va det så grått ute så jag hade ingen lust när jag väl kom ut. Jag hade heller inte ätit frukost så magen skrek efter föda & hjärnan behövde påfyllning av energi. Så då ville jag hellre hem till en god frukost & tre koppar kaffe!!!

Får se om jag orkar promenera lite senare...kanske när jag hämtar madame.

Det ska börja 3 dagis barn till på Matildas avdelning, så idag fick jag träffa den nya läraren som ska gå där nu när de blir så många. De blir hela 19 st...det har de aldrig varit tidigare. Det enda jag kunde tänka på va hur mycket olika sorters bacillusker det kommer att flyta omkring...usch e så trött på att barnen blir sjuka jämt:-(
Jag hoppas Matilda e härdat nu...
Det e ju Noah som drabbas mest, min lill gubbe. Han har ingen immunförsvar ännu:-(
Hoppas det blir bra! De har nog tänkt ut de hela..."hoppas hoppas"

Hej på en stund för nu vaknade min klutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0