God Natt På Er Alla!

Nu ska jag lägga mig & hoppas på att jag får sova i natt. Än så länge sover barnen, men Noah hostar lite då & då. Min fina prins, att han ska behöva vara sjuk...
Imorgon jobbar Staffan hela dagen & hela dagen ska jag vara med barnen. Hoppas det e lite varmare imorgon så man kommer ut på en promenad...man skulle behöva det...man kanske blir lite piggare...
Men just nu e jag TRÖTT & jag vill bara SOVA...speciellt om jag ska orka ta hand om två busungar imorgon!!!

God Natt My Friends
& Kom Ihåg Att Ärlighet Varar Längst!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Monika

Hej!

Jag fixade mig en blogg idag så nu kan du följa mig där!! Ska vi höras imorrn och ta en promenad tillsammans om det inte är jättekallt!?!

Natti natti! Kram

2009-01-05 @ 00:41:23
URL: http://arbetandemamman.blogg.se/
Postat av: MIA

Satans vad fin du var här!!!

... ursäkta ord valet = D Puss!

2009-01-08 @ 15:11:38
URL: http://mittlovelylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0