God natt!!!

Så där ja...då e jag klar med städningen. Det tog sin lilla tid men det blev bra till slut. Nu hittar jag mina favoritkläder igen.
Det e konstigt att jag alltid använder bara vissa kläder när jag har hur mycket kläder som helst. Staffan vill att jag ska kasta massa kläder för han vill också ha plats i garderoben med sina kläder men jag har svårt för att göra det. Man vet aldrig...kanske någon gång så vill man ha dem & då e det synd om de inte finns kvar...eller hur?!

& stackars Staffan vet inte om att jag har beställt mera kläder som ska in i garderoben snart. Jag va inne på La Redoute & reade...fast det blev ganska dyrt ändå. Det behöver han inte veta...då skulle han bli så arg på mig. Jag hoppas verkligen inte han läser det här heller för då har jag massa att förklara:-(

Nu ska jag ta & lägga mig...e sååå trött!
Men jag saknar mina bäbisar...de har sovit så lugnt så jag har inte märkt av dem något alls. Mina underbara älsklingar! Va jag älskar er!!!

God Natt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va fina dom är dina hulliganer!!! Kommer å hälsar på när vi får!!! puss puss

2009-01-04 @ 17:44:27
Postat av: Anonym

oj dumt att skriva vem man e.. Ha ha // Kamilla

2009-01-04 @ 17:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0