han fick komma hem!

han behövde inte vara kvar på sjukhus. de hade gett honom inhalation (det visste vi att han skulle behöva) & så fick vi som råd att öka på ventolinen till 4 ggr. så det ska vi göra. det e tydligen jätte vanligt att barn som haft rs blir bra mycket sämre varje gång de e sjuka sedan. så han har massa slem som han inte riktigt får upp & därför kräks han...det blir nästan som att kroppen tar över själv. han har inge feber & han e glad så jag ska sluta vara så orolig, för det e inte bra, varken för mig eller mina barn...
men som han låter när han andas...usch...

jag har sovit en stund, det va skönt. nu ska jag laga fläskfile till middag...mumsilimums!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Mums med fläskfilé, det åt vi med idag! :D

2009-01-28 @ 18:49:14
URL: http://animenone82.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0