hej på er alla

det har varit glest på bloggvärlden idag. jag hade en sån dålig morgon så jag hade ingen lust att skriva om det. det va nästan så jag skrämde mig själv, så otäck va jag! sen så visade det sig att jag hade mens så då klarnade allt för mig.



men nu känns det mycket bättre. jag har varit på stan med matilda & vi har ätit på donkan. det va så mysigt, bara vi två tjejer.




sen så kom kusin veronika & gjorde oss sällskap. hon fick följa med oss hem så vi tog bussen allihopa. matilda somnade med en kaka i handen. så trött va hon!
klockan tre skulle vi till alice & fira hennes 2-årsdag. men matilda sov så vi va lite sena. men som man brukar säga...fint folk kommer alltid sist! he he...
men de va kul på kalaset. skönt att komma ifrån & få massa gott att äta. veronika tog hand om noah så det va bara vi tre som va där. jätte skönt...& matilda skötte sig exemplariskt!!!

här e lite bilder från alice 2-års kalas!


jag & min fina tjej matilda!


här e det massa folk!


pappa magnus har hand om barnen som vanligt!


här vill matilda att jag ska följa med till alice rum för att leka & jag ville bara dricka upp min kaffe!

hörs lite senare igen!
puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0