Idag Har Jag Haft Det Mysigt Med Mina Små

Vi gjorde inge särskilt idag...vi va bara hemma & busade massa. Skönt att göra det ibland...det e trotts allt bara måndag ännu. Det hinns att göra andra grejer!!!
Matilda har varit lite lugnare idag än igår..."hoppas det fortsätter så". Man e inte van att hon springer runt & klättrar överallt...det e typ det jag alltid tyckt har varit så bra med henne, att hon inte varit så busig. Men det kommer väl förr eller senare. & jag vill nog hellre att det kommer tidigare...
De säger ju att ju mer de trotsar när de e barn ju mindre när de i tonåren så...
Nu hoppas jag bara på att det stämmer...för jag vill inte att hon ska bli som jag va i tonåren. Uschhh...då lär jag ha det jobbigt!!!!

Imorgon kommer Carro & Ella hit! "längtar"

Nu ska det vikas tvätt..."jobbigt"




Min fina underbara sessa "va jag älskar henne"


He he...rolig bild på Noah! Min gubba lainen!  "älskar min prins"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0