Idag Har Jag...

Bloggat!



Tittat på TV!



Bläddrat i nya Chic & Kuriren!



Suttit en hel del!



Diskat!



Druckit x antal koppar kaffe!



Kissat x antal gånger!



Pratat i telefon!



Rökt en massa!"fy"



Sorterat massa kläder!



Haft det tråkigt emellanåt!



& över, under, i & på allt det här har jag även tagit hand om mina busungar!
(Mamma älskar er!!!)




Bytt 150 blöjor!



Fikat med Matilda!



Sjungit om krokodilen i bilen!



Även fått mata Pippi & Fiffi!



Så här har min dag sett ut på ett ungefär...lugnt & skönt! iaf för mig!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha, ha..vad roligt "bildspel"!!! Moa tackar så mycket för gratulationerna!!

Kram!

2009-01-15 @ 21:37:44
Postat av: Monika

Kul med bilder utav dagen :)

Hittade du nått mer roligt/fint plagg som jag kan köpa till Wilma??

Kramen

2009-01-15 @ 21:47:34
URL: http://arbetandemamman.blogg.se/
Postat av: Syster

Vilken bra dag du verkar ha haft, jag fick till och med uppleva det så att säga med bilderna. Riktigt nice.

Kram!

2009-01-16 @ 12:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0