inte sant!

sitter här vid datorn & inser att noah har snart sovit i två timmar. det e inte sant! det har aldrig hänt tidigare. eller ja kanske när han va väldigt liten men inte på sistone. jag va tvungen att titta till honom...& han e så söt när han ligger i sin säng & kramar om sin gosefilt giraffen...
hade velat ta ett kort men vågar inte utifall jag väcker honom. det e ganska så skönt att han sover om ni förstår vad jag menar. oftast så sover han bara i någon halv timma & sen så måste han aktiveras så det blir inte så mycket lugn & ro...skulle vilja att han sov längre stunder, lite så där rutinmässigt. matilda sov alltid en förmiddagspass & en eftermiddagspass, det visste man alltid & det va så mycket lättare att bestämma saker med vänner eller göra sånt som man inte kan göra när barnen e vakna, städning osv...

men men...man kan inte få allt här i livet...man får vara glad för det lilla & jag e väldigt glad att jag överhuvudtaget har mina små pluttisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0