Jag e trött!

Konstigt hur trött man kan bli fast man inte gjort någe idag. Har tagit det lugnt hela dagen & ändå känns det som jag kört maraton...det verkar som det inte spelar någon roll vad jag gör...jag e lika trött iaf.
Om inte tröttare idag...
Jag hade inga grejer (som jag va tvungen att fixa )över mig idag så därför har jag kunnat luta mig tillbaka & då känner man efter hur trött man egentligen e. När jag håller igång då har jag inte tid att känna efter...

Men även om jag e trött så har jag haft en helt underbar dag iaf. Jag har gosat & myst med min lille man & tittat på tv en massa. Såg hela Oprah för en gångs skull (idag handlade det om hur viktigt att få ett andra utlåtande av läkare när man e sjuk.) Dr Oz va där & jag tycker han e sååå bra). Jag har alltid undart vart han kommer ifrån & idag fick man reda på att han e turk. Kul!

Sen så va vi förbi Kamilla, Julia & Theo på eftermiddagen. Fick se deras nya kök för första gången & jag blev impad. De bor så fint så...stort hus med massa plats. De har nog den snyggaste tvättstuga man kan ha...precis som i min dröm. Stort rum där man får plats med tvättmaskin, torktummlare, hyllor osv. Mmm "me want"
Barnen busade en massa  men de hade roligt. Kamilla lagade mat till dem & efter det fick de glass. Hon e så go så!









När vi sedan kom hem blev det lite smått stressigt här hemma. Jag skulle ge Noah gröt & sen så skulle jag laga mat till mig & Staffan innan klockan blev allt för mycket. Disk & massa plock efter alla. & sen så började kvällsysslorna med barnen, byte & sånt. Noah fick läggas då han blev väldigt trött...& nu sitter man här med en kopp kaffe & man e så trött. Det e bara tisdag...många dagar kvar till helgen. Längtar ihjäl.!!!

Imorgon ska Noah få sitt andra vaccin på BVC. Ska även väga & mäta honom. Det ska bli kul att få reda på va han väger nu...strax efter åtta kg skulle jag tro.
Hej på en stund...stor tjejen vill inte sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0