Jag mår illa...

Jag har ätit min sista Viking Kebab(iaf på länge). Jag va så hungrig innan så jag åt både snabbt & mycket. Inge bra just nu med magknip. Men men...så brukar det vara om man äter snabbmat. Det vet väl alla att det inte e bra för kroppen men ibland orkar man inte laga mat så då brukar det bli kebab. Inge emot Staffan som älskar kebab. Han skulle kunna tänka sig att beställa en kebab tallrik utan pomes...så kebabtokig e han.

Uschhh vad det e kallt ute. Va ute & rökte nyss(går fortfarnde inge bra att sluta) & jag frös sååå. Man får nog klä på sig ordentligt om man ska ut. Vi tänkte göra det snart, hela familjen. Så Matilda får åka lite pulka, ja eller dra i pulkan själv. Hon vill inte åka i, vet inte men hon vill inte ens testa. Jag tror hon skulle gilla det om hon bara vågade...

Barnen sover & jag tänkte koka mig lite kaffe, så jag vaknar till för nu e jag slö efter maten...

Hörs sen mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0