Läskigt!

Glömde att berätta nåde tråkigt som hände igår. Hade hämtat Matilda på dagis & vi hamnade som oftast precis innaför dörren. Efter att jag tagit av dem ytterkläderna så satt vi kvar & båda fick sitta i mitt knä & de fick låtsas att de satt på en häst & red. Det tycker Matilda e jätte kul...speciellt när jag låter som en också.
Hur som helst...helt plötsligt börjar Matilda stirra in i vårat sovrum & hon såg ut precis som hon hade sett ett spöke. Aldrig sett henne så blek. Hon såg riktigt rädd ut...så där så hon skrämde mig också.
Jag frågade va det va & om hon såg någe men hon bara grät & försökte vifta bort det...
"ova" "ova"...det va det enda hon sa. Jag tyckte det va så läskigt men jag va ju tvungen att säga att hon inte behövde vara rädd för något så jag gick in i vårat sovrum & tände så hon såg att det inte fanns något där. Men hon skrek efter mig...
Jag drog ner perssenerna (hoppades på att hon såg någe utnaför) & hon blev lite lugnare. Men hon vägrade gå in där sen...& jag vet fortfarande inte va det va hon blev rädd för.

Det komiska i det här e nog att när vi va & hälsade på hos Sofie, Tobbe & Ella så fick vi veta att Ella också sett något i deras källare. När de flyttat in i nya huset så stod hon en dag, tittade neråt trappan & sa "olle". Sen visade det sig att gubben som hade byggt huset hette Olle. Läskigt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Usch vad creepy! Dom säger ju att barn och djur lättare ser sånt som vi inte gör. Scary! Puss på er!

2009-01-20 @ 10:33:35
URL: http://animenone82.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0