Min dag!

Idag har vi haft besök av Kamilla, Julia & Theodor. & det va jätte roligt. Barnen lekte & hade sig medans vi mammor satt & pratade massa goja som vi alltid gör. Det e alltid lika kul att ha dem här.



Men som det alltid brukas så pratades det massor om barnen & mammarollen. Man e inte alltid på topp & idag behövde jag ha min Kamilla så jag fick prata av mig & hon va så go som lyssnade. Hon lär säkert inte orka träffa mig på ett bra tag nu när det blev så intensivt, he he...
Like you a lot my friend!



Tjejerna kom bra överrens idag...inge bråk alls. Inte som sist när de slogs om dockvagnen...näää...idag va det happy time!



& Theo beo då som va så söt & snäll hela tiden fastän han inte sovit middag! Gosade med sin mammas sjal & kramade mig massor...!



Noah har varit gnällig från & till hela dagen så honom har jag inte haft någe lust att ta kort på. Det får bli någon annan dag när han e glad!

Annars har jag hållt på med min blogg...hela kvällen...."trött"

Hoppas ni haft en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0