min fredag i bilder!


jag har gosat med noah poah & han har dreglat en hel del!


min matilda hade två små söta toffsar!


vi väntade på att kusin veronika tillsammans med glass skulle dyka upp!


veronika finklädd som vanligt!


tjejerna lekte för fullt & gosade massor.  " så fint "


jag lagade nyttigt nyttig mat!!!


efter maten va det dax för mera bus & så drack vi kaffe förstås!


matilda åkte rutchkana!


veronika ville mysa lite med noah innan han fick hoppa ner i säng!


& så ville hon mysa lite med matilda innan det va läggdax för henne. här jämför de färgpenslar!


veronika testade att lägga matilda & det gick hur bra som helst. varken hon eller jag eller staffan trodde att det skulle gå men hur fel vi hade! det gick till & med fortare än va det brukar göra för mig! duktiga veronika!


sen så åkte vi iväg till coop & jag handlade med mig hem detta! shit vilken nyttig fredag...5 dagar utan något sött! ja förutom den lilla biten choklad jag åt till kaffet idag...men det va 86% cacao i så det räknas som nyttigt. jag åt endast en ruta, precis som veronika!

Kommentarer
Postat av: Kiki

Vad kul det har varit idag!Den sista bilden var klart bäst,det kändes som jag bestigit Mount Everest....eller iallafall backen från Nedre Hällby..... :D Puss på er!

2009-01-30 @ 22:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0