Mina Fynd!

Ja det märktes att det e lördag...inte många som hade skrivit i sina bloggar. Men då passar jag på & lägger ut lite bilder på kläderna jag köpte idag istället.

Det va väldigt roligt att shoppa på tu man hand idag!


Titta vad jag håller i min hand...förutom shopp-kassarna! "fy skäms"



Idag har jag rökt mer än vad jag gjort på väldigt länge...berodde nog mest på att barnen inte va med. Röker aldrig när barnen e med. Tycker det ser hemskt ut!


Titta vilken fin prickig kjol jag hittade på H&M! Jag älskar verkligen prickar! Den här till våren tillsammans med Matildas prickiga barnvagn blir nog bra...he he


Köpte ingen svart skjortklänning...istället hittade jag den här...också den på H&M.


Den här skjortan hittade jag på rean...väldigt billigt men den e jätte fin. H&M!
Med jeans & skärp till blir det nog väldigt nice!


Den här tyckte jag om...passar nog bra till mina korta kjolar! H&M förståss!


& så blev det en vanlig svarta. Den här kommer från Gina. På Rea!(svärmor har en likadan fast i brunt) "skoj"


Det blev lite smått & gott bland leggings, strumpor & strumpbyxor! "Me like"


Den här väskan hittade jag på Åhléns!


Det enda smink jag köpte idag blev den här blushen från Make-Up Store(terra), som e lite glansig så där som man vill att den ska vara..."väldigt nöjd"


Jag passade på att köpa Rörstrands desing Filippa K muggar på Duka med pressentkortet vi fick i julklapp. Ja man har ju inte råd med sånt annars. I födelsedagspressent förra året fick jag två av min fina kusin Veronika så nu har jag fyra (vill ha fler!!!)


De här fina byxorna kommer från P.O.P & e nästan ett måste. Iaf för mina barn...finns inge snyggare & samtidigt bekvämare byxor nånstans. Matilda har ett par & idag köpte vi ett par till Noah!


De Palma t-shirt & PocoLoco luvtröja & Staffans pengar BORTA!

Men Nöjdast Vart Vi Nog Med Det Här Köpet!



God Natt På Er!

Kommentarer
Postat av: Flippa

Skrattade högt åt skojkommentaren att din svärmor hade likadan fast i brunt.. haha

2009-01-10 @ 23:50:19
URL: http://maorie.blogg.se/
Postat av: Kiki

Fan vad kul att ni shoppat en massa!Du hade ju t o m målat naglarna! :)

2009-01-11 @ 03:46:23
Postat av: Leo

Att du såg det Veronika! Häftigt!:-)

2009-01-11 @ 08:46:47
URL: http://sweetlikechocolate.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vad fint! Nu blir jag avundsjuk och vill också shoppa! :D Måste ses snart min fina! Puss!

2009-01-11 @ 12:20:46
Postat av: Monika

Massa fint blev det ju...vad kul...jag vill oxå shoppa loss :)

KRAM

2009-01-11 @ 13:43:46
URL: http://arbetandemamman.blogg.se/
Postat av: Syster

Vad fina fynd det blev. Du har verkligen ögon för fina saker.

2009-01-11 @ 18:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0