Mycket bajsande ikväll!

Matilda va så duktig idag. Hon sa till innan att hon ville bajsa i pottan. Hurra tänkte vi. Så Staffan skulle hjälpa henne för jag höll precis & gjorde Noah färdig för natten. Men tanken va god...för hon hann aldrig till pottan. Tydligen inte...för när Staffan drog ner blöjan så kom det lite bajs överallt. He he...jag skrattade så tårarna rann.
Men vissa straffar gud på en gång...för när jag vände mig om & tittade på Noah så hade han också bajsat...i handuken. Så jag fick så klart torka upp det & sedan när jag skulle slänga det kom det på mina händer & på dörren & på kläderna...det va rena bajsfestet...he he...(inte så värst kul kanske för er att läsa sånt).

Men det va inte över ännu...när jag torkar Noah så kommer det mera. Så jag fick torka ännu mer & det kom ännu mera bajs & jag fick torka ännu en gång så kom det mer ändå. Det kändes som det aldrig skulle ta slut. Hur mycket kan en liten bäbis bajsa egentligen? Han hade ju redan bajsat två gånger innan...
Hur som helst...nu va det Staffan som skrattade istället..."mindre kul"

Kommentarer
Postat av: Maria

Blev så himla nyfiken när jag såg att du hade börjat blogga att jag plöjde igenom hela från allra första inlägget :-) Så himla kul att läsa och nu är jag fast :-) Kul med bajsfest hehe Kram på er alla! Hoppas vi ses snart!

2009-01-22 @ 21:24:58
Postat av: Mia

Det är väl det vi lever för, eller = D



Puss

2009-01-23 @ 08:28:14
URL: http://mittlovelylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0