Noah känner av sprutan!

Noah har feber & benet där han fick sprutan e rött & svullet. Han har skrikit här nån timma så man har fått gå runt & bära...inte roligt! (har sååå ont i ryggen). Men det e  synd om honom & inte mig. Min lilla fina älsklings gubbe...att han alltid ska behöva vara med om massa.
Gav honom en alvedon så jag hoppas han ska ha det bra nu. Somnade precis min lill plutt. Man vet inte vad man ska göra för honom mer än att finnas där. Men det har inte dugit(jag skulle önska jag hade magiska händer så jag kunde trolla bort det onda)!

Nä nu måste jag nog ta & äta lite mat...har inte haft möjlighet till det. Det blir lax från igår...mmmm...gott! Undra om jag ska äta på macka eller med en sallad till? Hmmm...

Kommentarer
Postat av: Marie

Du har rätt. Ikväll körs det fullt ut! Vi ska stå emot!



Ska bara samla krafter. Önskade att det var genom en cigg, men det får vara genom saft. Hehe

2009-01-14 @ 19:40:35
URL: http://maorie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0