Oj Klockan E Fett Mycket Igen!

Jag fixar verkligen inte att lägga mig i tid. Jag har varit jätte trött & ville lägga mig redan vid nio snåret men sen så fastnade jag här som vanligt (fixa med Kamilshis blogg) & nu e snart klockan tolv. Jag måste nog lägga ner det hära. Det e inte så bra att vara så trött som jag brukar vara på morgonen. Barnen e pigga & vill gärna hålla igång, & jag måste orka med.
Matilda ska till dagis så det blir lite stress stress så där precis innan hon ska dit men sen ska jag bara ta det lugnt som sagt...äta frukost, dricka massa kaffe, bläddra i tidningen, gosa med Noah & bara vara. "Längtar"


Vill Ha...mmmmmm...

Snart e det lördag! Undra om jag orkar vänta tills dess???

God Natt Mina Underbara Vänner!:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0