Permission...

Ja då va vi hemma på permission. Noah mår lite bättre & vi ska testa att sova hemma i natt. Oh va skönt det är att vi alla är hemma igen...borta bra men hemma bäst som man brukar säga.

Noah har RS, luftvägsvirus som gör det svårt för honom att andas. Han har legat på barnavdelning där han har fått hjälp med inhalation av adrenalin & koksalt. Det har bara hjälpt korta stunder så han har fått många inhalationer. Men nu hemma kör vi med näsdroppar & flytande Ventoline & det hjälper väl någorlunda. Han har också ätit mycket bättre idag, som mest har vi fått i honom 170 ml ersättning mot 50 vi fick i honom ett tag. Så han är iaf på bättringsvägen!!! & det är tur det!!!

Men vilket nyår vi fick då. Vi lär nog aldrig glömma det! Min absolut bästaste underbaraste Staffan har tagit hand om Noah hela tiden. Jag har varit där på dagarna men han har inte släppt taget om honom någon gång. Helt fantastikt att det finns såna pappor, som gör allt för sina barn. & Staffan är så glad att han kan göra nytta för sin son, speciellt efter att det inte gick så bra mellan honom & Matilda när hon va liten. Hon va ju så mammig!!
Så nyårsaftonet spenderade han i en sjukhussäng bredvid Noah på avdelning 62 på Mälarsjukhuset! Mina underbara grabbar...Va jag saknade dem hela tiden.

Jag & Matilda spenderade kvällen hos min älskade syster Silvie. Hon hade lagat mat som vanligt & det fanns massa annat gott att äta, typ hela tiden, hela kvällen. Där blir man alltid bortskämd. Matilda va på jätte bra humör hela dagen, det va helt fantastiskt att vara med henne, speciellt efter man mått så dåligt ang det här med Noah. Så vi behövde båda två att få vara med människor som får oss att må bra & Staffan ville utan någon tvekan att jag skulle vara med min familj på nyårsafton. 

Det va helt underbart att få vara med min farmor, min syster & min kusin! Vi tog det lugnt, utan några grabbar & det behövde vi alla. Speciellt kusin som inte har någon pojkvän & min farmor för den delen...he he...

Natten sov jag med Matilda & min syter i en jätte skön dubbelsäng. Matilda vaknade på natten(inte van att sova borta, speciellt inte med någon)& blev orolig men som den bästa systern som min syster är så tog hon hand om henne så jag slapp gå upp. Man bara blir så glad...& jag va sååååå trött!!! Puss på dig min älskade underbara syster!!!!

Här kommer det lite bilder från kvällen iaf!










& så Noah & Staffan på sjukhuset!!!



GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA


Kommentarer
Postat av: Petra

Hej på er!



Passade på att gå in och läsa din blogg, vad skönt att alla är hemma igen. Hoppas ni får en bra natt och att allt blir bättre, pussa lillkillen från oss och hoppas han kryar på sig snart! Puss & kram från grannarna

2009-01-01 @ 22:25:51
Postat av: Monika

Gott nytt på er!! Skönt att ni får sova tillsammans igen, hoppas lilla Noah blir frisk nu!! Vi är oxå sjuka än, jag var på akuten i förrgår natt för febern bara steg och steg...hemsk förkylning det här. Kram på er!!

2009-01-01 @ 22:55:37
Postat av: Kiki

Yay! :)

2009-01-02 @ 10:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0