rena spa känslan

kom precis hem från min fina kusin veronika. hon har varit gullig & färgat mitt hår. det va riktigt nice att bli lite ompysslad...hon tog tid på sig & fördelade håret så det vart jämnt & så fönade hon det sen när det va klart..."me like"
jag passade också på & målade mina naglar...i ungefär samma färg som håret, he he...



vi satt & pratade en massa som vanligt (jag pratade, hon lyssnade) & drack kaffe & kedje rökte & lyssnade på musik...
en riktig fin avslut på denna kväll...det hära gör jag om!!! igen & igen & igen!!!!!!



staffan håller på med väggen där uppe...fortfarande..."suck"...att han ska vara så noga...det blir aldrig klart..."suck"
jag orkar nog inte vänta på honom...ska bums i säng...
imorgon ska jag vara själv med barnen...staffan ska tillbaka till jobbet då han känner sig bättre idag...men jag tycker jag blivit sämre. hur det ska gå imorgon visar sig. kanske åker förbi syrran. hon e ju så duktig med mina bäbisar!!!

god natt på er fina!!!
pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0