Söndag kväll!

Ja då vart det kväll då rå & jag e så nöjd med den här dagen också. Ja förutom att Noah inte ha varit sig lik. Han har skrikit, gnällt & vägrat äta under hela dagen. Jobbigt! & det värsta e att jag inte vet vad det beror på...
Han har iaf inte feber så det kan ju inte vara någon infektion, eller?
Har varit själv med honom en stund & det enda som dög va att gå runt & bära på honom...så fort jag satte mig så fick jag resa mig upp igen för det dög inte åt min lill plutt:-(


Matilda har varit en för busig tjej idag. Hon har härjat här hemma som bara den...det e knappt så man känner igen henne längre. Som Mia brukar kalla sina busisar så har hon varit en riktig "terrorist" hon också...he he...

Runt fyra tiden dök Mia upp som planerat. Ungefär samtidigt kom även svärmor. En halv timme senare kom Staffans mormor (han & Matilda åkte & hämta henne). Så det vart fullt hus här som vanligt...men lika kul som vanligt. Älskar att ha folk hemma här...mår så bra!!!
Vi fika & drack massa kaffe. Toscakakan gick fint ner i magen!

Sen så klippte jag topparna på Mia & fixade till hennes lugg. "hoppas hon e nöjd"!!!



Efteråt åt vi tacos...Mumsis! Hoppas alla vart mätta...det vart iaf jag! Lite för mätt...för jag e så törstig just nu men kan inte dricka...för jag känner mig så fullproppad...:-(
Matilda åt massa ost hon...hon älskar ost, precis som sin pappa...& precis som hennes farmor. De e ostomaner!



& jag trivs fortfarande med min nya frisyr.
Det e konstigt hur så lite kan göra så mycket för mig. Jag behövde bara klippa mig så känner jag mig som en ny människa. Jag känner mig nästan piggare också...så jag ska f'n ta & klippa mig lite oftare för jag vill väldigt gärna må så här bra igen.

Hoppas att ni alla haft en trevlig helg!!! Imorgon e det måndag...då e dax för alla rutiner igen...:-(
Natti Natti!


Kommentarer
Postat av: Mia

Jag är jätte nöjd!!! Det var inte sista gången du fick klippa mig.. det var så kul... haaa haa, tänker på den där saxen = D



Puss o tack för idag <3

2009-01-18 @ 21:24:41
URL: http://mittlovelylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0