Söndag!

Idag vaknade vi strax efter sju.  Jag & barnen! Staffan sover fortfarande(det e han värd). Jag fick ju sova massor igår så jag e nöjd..."happy".
Har redan hunnit ta hand om disken, plockat undan massa & städat i Matildas rum. Båda barnen e ombytta & fina. Det e bara jag som ser ut som ett lik..."icke nöjd".
Behöver ta en ordentlig dusch & skrubba mig rejält. Synd bara att jag måste tvätta håret...jag lär aldrig få det lika fint som frisören gjorde åt mig i fredags. Jag tvättar håret varannan dag så idag måste jag göra det..."ledsen". 
Ja ja...jag måste väl lära mig fixa håret. Stine e ju inte här & hjälper mig med det varje dag...även om man skulle önska sig det. 

Matilda tycker jag ska sluta blogga...hon vill hellre att vi sjunger. Sjunger så högt just nu så jag hör inte ens va jag tänker...
Så hej på en stund!


Kommentarer
Postat av: kamilla

Jaaa visst är det kul att ha rörelse runt sig, tror det är då jag kan koppla av som mest!

Vi tar å ses i veckan!!! å där med basta...

Jag kan ju komma till dig... Puss puss puss

2009-01-18 @ 19:27:24
URL: http://kamziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0