Stressigt som vanligt!

Idag vaknade vi kl åtta. Det betydde stress för min del. Det e f n jobbigt att ta hand om två barn. Den som säger någe annat ljuger bara!
Jag va trött som vanligt, Noah va lika gnällig som igår & Matilda påminde om en apa som klättrar i träd hela morgonen.

Men som tur så finns det en helt underbar förskola här bara några meter ifrån oss som jag kan dumpa Matilda på!!!
& tur så hann jag i tid...för de skulle iväg med bussen sju minuter över nio & vi kom dit precis kl nio. Bra gjort!!! På en timma hann jag en hel del...men de gjorde jag i språng, i rentav stress & alla vet att det inte e bra för kroppen.

Men va kosntigt det kändes att veta att de skulle åka buss med min Matilda. Direkt kom de där tankarna.."har de koll på henne? håller de hårt i henne under bussresan om de skulle hända något? kommer de att tappa bort henne på stan? vet de ens att hon e med?"...ja, man e lite smått orolig...
Fast jag tror att det e bättre att tänka på hur roligt de kommer att ha...de ska mata fåglarna & det vet jag att Matilda älskar!!!
Min stora tjej, min vilda tjej...ja hon håller på att bli självständig!!! Jag vill ju det men jag vill också att hon alltid ska vara min lilla tjej, min sessa, min underbara, som jag kan krama om hårt när än jag vill...utan att fråga!!! He he!!!

Nä ni, en cigg på det här...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är verkligen dags för mig att komma ut nu! Dessvärre ligger jag rätt still nu... Blev påkörd på väg till jobbet och har ite svårt att gå med ett väldigt svullet och ömt knä. Klarade mig ändå bra och är tacksam att det bara var knäna och armbågen som tog stryk och inte huvudet puh Miss you babe, måste ses snart!!!

2009-01-19 @ 10:40:21
URL: http://animenone82.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0