torsdag!

nu e det torsdag kväll. jag har snart klarat av fyra hela dagar utan att äta något sött. jag har bara ätit lagad mat & massa frukt till mellanmål. däremot har det inte gått så bra med rökningen. jag e så sugen på saker & ting så det blir oftast att jag röker eller dricker kaffe så fort jag känner mig sötsugen. jobbigt det där!

idag har jag bara varit hemma med barnen & tagit det lugnt. eller ja, lugnt...det vet jag inte direkt om man kan kalla det om man hela tiden tar hand om två bäbisar & plockar & donar & har det...men lugnare än vad jag brukar ha. ipren har hjälpt mig några timmar här & där för annars hade det nog varit väldigt svårt för mig att stå ut med ungarna.
jag kommer ihåg innan man fick barn & man va sjuk, då kunde man ligga i soffan & titta på tv hela dagarna för man orkade inte med någonting...jag saknar det där att inte göra något när jag e sjuk. för nu för tiden spelar det ingen roll om man e sjuk eller inte...barnen måste tas hand om iaf. de kräver lika mycket iaf...

staffan håller på för fullt med väggarna där uppe. jag har möblerat om lite (som vanligt) & i helgen ska jag styla det som jag vill! precis som jag vill. "längtar"

nä nu ska jag ta en kall dusch tror jag...annars lär jag somna ståendes. e såååå trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0