Ungar alltså...

Ja ut kom vi iaf...men hur roligt va det!
Det började med att Matilda inte kunde bestämma sig om dockvagnen, bilen eller pulkan skulle med. & som den trötta & slitna mamma som man e så fick alltihopa följa med. Hon vägrade också ta på sig vantarna & så kallt som de e ute så visste man att hon snart skulle frysa så mycket att hon skulle börja skrika. & rätt hade man...vi hann bara ner till gungarna så börjades det. Hon visste varken in eller ut. & Noah som låg i vagnen skrek han med...
Jag blev så klart arg & hotade med att vi skulle hem men det hjälpte inte för hon skrek bara mer. Hade Staffan varit där hade nog allt gått så mycket bättre men han va tvungen att gå till tvättstugan(nu önskar jag att jag hade gjort det istället).

Det absolut värsta i det här va nog att jag upptäckte efter att jag slet upp Matilda & hennes vagn & pulka & samtidigt körde Noah med den andra handen & bara gormade, att de va massa folk i lokalen under tvättstugan vid gungarna som såg alltihopa...hmmm...vilken syn...de lär väl ringa socialjouren efter det...nervös....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0