Vad Vill Jag Göra????

Tanken slog mig när jag skulle fylla i föräldra dagar att jag måste börja jobba snart igen. Uschh...vill inte! Jag känner verkligen att jag inte vill tillbaka till mitt jobb. Jag känner verkligen för att göra något annat! Jag måste få göra något annat! Jag måste få testa något annat!
Jag e 25 år. Jag e inte så gammal ännu. Jag hinner fortfarande testa andra saker. Jag hinner fortfarande komma på vad jag vill göra. Jag tror jag hinner...jag hoppas jag hinner!!!

Jag har alltid trott att när jag skulle vara 25 år då skulle jag vara så vuxen...att jag skulle göra det jag tyckte om...& att jag skulle ha massa pengar. Men inget av det e ju sant!!!

Jag känner mig inte vuxen(lär mig nya saker varje dag fortf) & jag gör ju inte det jag helst skulle vilja göra & jag har inte massa pengar.
Men däremot har jag en underbar familj...det trodde jag aldrig att jag skulle ha när jag va 25 år gammal. Min Staffan, Matilda & Noah e de bästa som hänt mig...de som ger mig en mening med mitt liv. När allt känns så hopplöst & så tungt att jag inte ens vill leva då tänker jag på dem & jag tar ett djupt andetag. Jag måste leva för deras skull. Jag vill leva för deras skull. Jag vill finnas där hela tiden för dem. & jag vill älska dem...mina underbara älsklingar.

Ibland tänker jag på hur jag hade det innan jag fick mitt första barn...hur jag mådde..Hur  Matilda kom som en mirakel. När jag behövde henne som mest så fanns hon bara där. Mitt liv fick en vändning, jag fick något att leva för, att kämpa för...
Nu kämpar jag inte bara för Matilda, utan också för Noah & Staffan...& för mig själv!!!!

Men jag blir verkligen olycklig när jag tänker att jag ska tillbaka till mitt gamla jobb snart igen. Jag vill verkligen inte dit. När man har varit hemma ett tag så hinner man känna efter & jag har kännt efter & jag mår illa av bara tanken på att jag ska tillbaka...
Vad ska jag göra? Jag kanske skulle ta & plugga?! Men vad? Vi har inte råd med det! Då kan vi inte bo kvar här...& jag vill inte flytta!
Åh, va jag tvungen att börja tänka på det? Hur ska jag kunna sova nu?

Kommentarer
Postat av: kamilla

Va fint du gjort på min sida ... nu ere bara lite färg & hitta på någon snygg stil till mitt namn där uppe... Nu har jag kommit på vad det ska stå under iallafalla... Puss puss puss

2009-01-14 @ 09:27:50
URL: http://kamziz.blogg.se/
Postat av: Syster

Blir så rörd av dina inlägg ibland, som till exempel denna. Är verkligen glad över att du ser en mening med ditt liv för det finns verkligen det, hoppas att du inser det en gång för alla. Jag skulle göra allt för att vara i din sits just nu om du förstår vad jag menar, men jag unnar dig det för du förtjänar det lika mycket som jag.

2009-01-15 @ 10:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0