Vår vuxenkväll började bra men slutade sorgligt!

Ikväll har jag & Staffan (för en gångs skull) hamnat i soffan båda två. Det e sällan det händer sen jag började blogga. Jag fastnar bloggandet & vips så e klockan tolv på natten (för det mesta). & Staffan har redan gått & lagt sig! 
Men ikväll ville Staffan låna datorn & titta på bilar & sen så låg vi kvar i soffan en stund. Jag ihopkuren med en filt lutad mot hans axel & njöt.

Kolla in mina skelis ögon, he he...

Men sen till det tråkiga...
Matilda vaknade & va jätte ledsen. Jätte jätte ledsen. Så ledsen har jag aldrig sett henne förut. Hon vägrade berätta va det berodde på...men jag fick en känsla av att hon va rädd. Ja vet inte vad som håller på att hända...hon har börjat se saker. Eller drömma...vet inte men det e läskigt. & så hatar jag att se min sessa ledsen. Det värkte i mitt hjärta så jag trodde jag skulle svimma. Jag e så känslig när det gäller mina barn...tror att de ska dö för minsta lilla.
Inatt lär jag gå upp många gånger för att titta till henne... e så orolig så nu. Vill bara veta va det berodde på att hon va ledsen...
Det tog en timma innan jag fick henne till att somna igen...& nu hoppas jag bara att hon ska sova & må bra.
"mamma älskar dig så oändligt mycket mer än bara älskar dig Matilda!!!!"

God Natt Till Er Alla Andra!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0