Vilken dag!

Jag kan inte skriva att jag e glad om jag inte haft något att vara glad över. Jag kan inte skriva att livet e underbart om det inte e det. Jag kan inte skriva att mina barn e helt underbara om de skriker & gnäller. Jag kan inte skriva att jag e stolt över mina barn om de inte lyssnar på mig eller gör som jag tycker. Jag kan inte skriva att dagen har varit helt toppen om den har varit helt kaotiskt.
Så idag blir det bara gnäll...för idag har jag haft det tufft. Jag önskar inte ens min värsta fiende denna dag.
Vaknade med mensvärk...& det hela kan ni lista ut!!
Barnen har skrikit ikapp & jag har gått runt i pyjamas hela dagen.
Sambon kom hem kl sex.
Nu e det kväll.
Disken e kvar.
Jag har ont.
& jag har fortfarande inte fått mina pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0