Vilken fin dag!

Idag har jag haft en riktig fin dag, iaf den tiden jag varit uppe.  Jag piggnade till en stund efter jag skrev förra gången med hjälp av kaffe & fin besök av Mia & Liam. Vi pratade massor & vi skojade massor, som vi brukar göra. Svärfar & Staffans bror va också förbi så det vart fullt hus här. Det blev lite intensivt men jätte kul...
Det brukar oftast vara så...att de flesta kommer samtidigt & hälsar på. Helger e ju oftast de flesta e lediga så man förstår men man skulle vilja att de kom då & då. Jag e så sjukt social & så sjukt pratig så jag skulle helst vilja ha folk här varje dag. Gör mig ingenting! Så hör ni mina vänner...kom förbi mig på en fika! Jag e typ alltid hemma, ni vet med barn & allt, inte så lätt att ta sig nånstans..."hoppas nån tycker synd om mig nu"

Jag ska rada upp lite bilder här på dagens gäster men först måste jag bara berätta att (kära) Staffan hittade massa stavfel på min blogg...
Haka inte upp er på det...tänk på att jag e en "svartskalle"!!! He he...
Förresten så ska ni inte bry er om hur jag skriver...utan om vad jag menar!!!!!
Pussen;-)




Efter ett tag hamnade vi alla i vårat sovrum...hur det nu gick?!



Jag ska visa att jag törs lägga ut en ful bild på mig! (To Mia he he)



Men här har ni en snygging...MIA!


Kommentarer
Postat av: MIA

Jag älskar bilden som Staffan överaskade dig med... ha ha, ni är så tjusiga = D

lskar o kolla på bilder!!!



Puss puss

2009-01-12 @ 15:22:15
URL: http://mittlovelylife.blogg.se/
Postat av: Kiki

Hur fan hamnade alla i sovrummet.....? :D

2009-01-12 @ 15:49:57
Postat av: Kiki

Oh,vad jag tycker om mina små barn.Så gulliga.Puss!

2009-01-12 @ 15:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0