Vilken Underbar Dag!

Ja idag har jag haft en underbar dag. Från början till slutet!
För det första så fick jag sova imorse så jag sov till klockan elva. Mmmm..."me like"
När jag vaknade kände jag mig pigg & utvilad & såg fram emot vad dagen hade att erbjuda.
Vi badade båda barnen & oss själva.
Jag gjorde lunch!
Vi stressade iväg(som vanligt) till bussen!



Halv tre va vi i Fors kyrka. Samuel (min vän Tanjas son) döptes. Matilda va jätte snäll "stolt"! Hon lyssnade verkligen på mig! Jag ba...Va???? Men jag e glad att det gick bra! Älskar min sessa!


Samuel, mamma Tanja & pappa Peter!

Efter massa fika & prat (mest jag som babbla) så tog vi bussen hem igen. Hade juh saknat min plutt Noah! Skönt att komma hem till båda mina gubbar!
Jag lagade middag & vi busade en stund innan vi begav oss till Sofie, Tobbe & Ella!




Hos Sofie, Tobbe & Ella hade vi det jätte trevligt. Det va kul att se hur de bodde (har nyligen flyttat till hus). Stort va det! Massa plats överallt! "vill också".
Vi fick kaffe & hembakta munkar..."mums". Hon e duktig hon, Sofie. På att baka! Jag e nog mera för att laga mat men jag tackar aldrig nej till godsaker. Hon hade även gjort chokladbollar...små små jätte fina!



Sofie & Sofie!

Nu e den här dagen snart förbi. Jag har haft det bra & e jätte nöjd.
Har satt på mig min pyjamas så det e dax för myspys.
& godis! (det finns kvar från igår...tänka sig att jag inte åt upp allt)Rekord! "me happy" för då finns det kvar till nu!!!

Godnatti mina Underbara!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0