Vill ha fler dagar som denna!!!

Det va länge sen man hade en sån här bra dag. Barnen har varit snälla hela dagen & jag har inte känt mig stressad en enda gång. Härligt när allt går lyckat.
Matilda va på dagis idag mellan kl halv nio & halv två så då passade jag på & myste med Noah. Vi hade det så kul, vi två. Noah fick prova hoppgungan, sitta i sin gåstol, träna lite under babygymmet & provsmaka gröt, brocolipure & aprikospure. Mmmmm...det tyckte han va gott!

Jag har hunnit sminka mig idag & läst hela Kuriren. Inte dåligt!:-)

Till middag åt vi tacos! Åt massa så jag fick ont i magen:-(

Noah somnade halv sju!:-)

Matilda ätit jätte mycket!:-)

Staffan kom hem fem idag:-)

Jag mår väldigt bra idag!:-)



   



Ikväll ska jag sitta & dona med min bloggsida så den blir bra. Måste se till att det blir lika lätt att läsa för alla där ute...det verkar som att de e många som har andra program i sina datorer & min sida ser inte ut som det gör på min dator. Blev förvånad när jag såg den hos min syster...hemma ser den ut helt annorlunda. Ja ja...ska väl fixa med det...kanske ta hjälp av Staffan den här gången...:-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0