åh så liiite tid!

jag skulle vilja att dygnet hade fler timmar, lagom fler timmar så att man hann med allt man ville ha gjort...
jag undrar ofta hur andra mammor har tid att blogga så ofta...var får dom den tiden ifrån? har de bättre rutiner än mig? jag bara undrar...
visserligen sover ungarna rätt länge på morgnarna, därför tror jag dagarna känns så korta. vips så e det kväll & då vill man ju bara ta det lugnt, men istället har man massa plock & grejer som måste göras... & vips igen så e det läggdax...& då har ännu en dag svischat förbi. åh men åh...börjar få lite panik för snart e min sommarledighet slut! vill njuta dem här sista veckorna med min familj & ha det bara skönt! "hoppas"

men jäkla vilken tur jag har som har så fina vänner & en sån fin familj. varje dag träffar jag någon som förgyller min vardag & det e helt underbart mina vänner!!!!!!

igår (onsdag) hade vi som sagt tanja + familj här på eftermiddagen & det va sååååå trevligt! barnen lekte såååååå fint & vi hade det sååååå skoj! fikade gott som jordgubbar med glass, bullar & kakor. en enkel middag blev det också & på slutet körde vi även lite buzz på våran nya ps3. he he...jag förlorade så klart & peter vann. jäkla va duktig han va!!! "avundsjuk"





noah ska då jämt hålla på...he he




när de sedan skulle åka hem tog jag bilen in till stan, till veronika. hade helt glömt bort att ringa & fråga michaela om hon skulle med så veronika vart besviken när hon inte va med så fort som fanken ringde jag henne & hon dök upp en halv timma senare "puh"
mina tjejer drack lite vin & jag dreglade...
men roligt hade vi. pratade, skrattade, grät & kramades...precis som det ska vara! jag älskar er mina älsklingar!

idag (torsdag) har vi varit hos syster hela familjen som vanligt. & som vanligt fick vi jätte jätte god mat....mmmm, åt så mycket att jag fick knäppa upp översta knappen på byxorna. matilda har haft en dålig dag idag så det vart en massa gnäll från hennes sida hos dem men här hemma ikväll har hon varit helt underbar...förmodlingen  för att noah sov & hon va helt själv med oss. min sessa, hon e såååå avundsjuk på lilla noah. jag önskar hon kunde veta att vi älskar dem båda lika mycket men men...hon får lära sig det med tiden...
imorgon ska staffan åka iväg med henne...det brukar vara populärt att bara ta med henne & hitta på saker, det älskar hon verkligen!!!
men det e imorgon det...ikväll här nu ska jag titta på lost & sen så ska jag sova!!!

ha det!!!


Kommentarer
Postat av: Fröken Viktig

söt blogg. hoppas ni får en mysig helg :)

2009-07-17 @ 22:13:45
URL: http://www.frokenviktig.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0