ännu en dag med familjen!

gud va vi har fikat idag. jag tror jag druckit 10 koppar kaffe under dagen. först så drack jag 3 koppar hemma & sen så va vi förbi staffans pappa där jag fick i mig  2 koppar & efter det på 2-års kalas där jag drack minst 3 koppar...oj oj...känner mig lite darrig så där...en aning! & då ska vi inte tala om hur mycket socker jag har fått i mig...oj oj igen...det hära e inte bra.

nej men en bra dag har det varit trotts allt & barnen har haft det så kul. nu sover dem & jag väntar staffan hem så vi kan titta på film. vi e sugna på lite vin så det kanske öppnas en flaska här hemma snart. det gjorde vi alltid förut, jag & staffan. drack vin & pratade hela kvällen, bara vi två. det va länge sen för jag minns inte riktigt sist vi gjorde det...finns varken tid eller ork eller möjlighet....längre...men ikväll kanske det händer..."hoppas"


veronika träffade sin brors son, leonard för första gången!



syster satt & hade det skönt!



jag & staffan hade det också gött!



födelsedagsbarnet adrian fick paket!



matilda hjälpte till!



mina fina flickor!



grabbarna bekim & noah!



elin bakat en god tårta!!!



mina fina tjejer igen!



veronika & adrian!



jag & matilda busar innan läggdax!!!



hoppas ni alla haft en bra lördag!!! en skön sval dag har det varit!
puss puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0