god morgon lördag!

vaknade för en stund sen, kramade barnen & åt lite frukost. nu sitter jag & läser bloggar & dricker min älskade kaffe. idag blir det nog att ta det lugnt. vi ska på kalas vid fyra tiden men innan ska jag bara vara. igår städa jag massor medans staffan & matilda åkte till ikea. kusin skulle köpa byrålådor så då fick staffan hjälpa henne, jag hade nog inte orkat. det va så varmt hela dagen, man kände sig så klibbig & utmattad:-(

men idag verkar det vara svalt ute, så skönt!  

Kommentarer
Postat av: LINDA

Trevligt att bara vara! Är det svalare där du bor? Var i landet bor du någonstans?

2009-07-04 @ 12:43:38
URL: http://lindafunde.blogg.se/
Postat av: keela

Hejsan, fin blogg! :D På tisdag så åker jag till Hollywood för att representera Sverige i Talang-VM som modell. Det vore kul om du följde min blogg under den spännande resan!:)

2009-07-04 @ 14:31:45
URL: http://keeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0