idag väljer jag att vara barnfri!

jäpp, idag sticker jag till the city. ska försöka vara iväg minst 5 timmar. funderade först på att ta cykeln men det regnar så jag får se hur jag gör. men iväg ska jag! med eller utan min cykel.
barnen får vara med sin fina pappa & de får göra precis va det vill. jag skiter i vilket, bara jag får komma iväg. staffan behöver ändå lära sig att ta hand om dem båda ensammen. det e inte lika lätt, mina vänner. speciellt för staffan som inte klarar av att göra 2 saker samtidigt moahahahha.
fast vilken karl gör det????

först & främst blir det att hälsa på hos mia & sen får vi se vad vi hittar på. det blir nog att besöka friskis iaf, hon ska nämligen testa att börja träna. & jag blir så happy för då har jag någon att träna med. ska försöka att det lugnt med henne så hon inte tröttnar innan hon ens börjat he he...

nu får staffan ta & vakna. kvinnan har massor att göra...duscha, föna håret, platta håret, fixa håret & sminka mig, packa träningsväskan, planera hur jag ska komma in till stan, mata 1 eller 2 ungar däremellan & få i mig lite energi...kanske ska testa att äta riktigt mat idag & inte flingor...öhhh...ja det kanske funkar!

nä men nu ser jag ju va klockan e...innan jag gör något annat ska det tittas på våra bästa år. tjing tjing...

bjuder på en rolig bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0