kort om mina dagar!

i & med att jag knappt haft tid att blogga så tänker jag visa bilder som vanligt om de senaste dagarna. jag har haft det så kul men också jätte tråkigt. båda barnen har haft jätte hög feber...matilda har varit så dålig så hon yrad. det va lite otäckt men det gick ju över så nu e det bra.

torsdag!
det regnade hela dagen typ. mia & familj kom & vi hade det jätte trevligt!





fredag!
danne med sina två barn va förbi! emilia & ella! barnen hade jätte kul!




lördag förmiddag!
jag & matilda hade det mysigt. staffan & noah åkte till en arbetskollega till s.








lördag eftermiddag!
mia & åsa med alla sina barn kom förbi. mias alex va i för sig här bara en stund för han skulle på kalas men de andra som va 5 st kom så bra överrens, helt sjukt! jag e imponerad! de satt & tittade på tjorven & skrållan hur länge som helst & vi mammorna satt som vanligt med kaffe & massa babbel i munnen...underbart med så fina vänner!



lördag kväll!
då hade vi svärmor med sin mor på besök. svärmor köpte mat från donkan till oss alla...mumsilimums!
matilda fick hög feber!


lördag sent på kvällen!
matilda hade hög feber & hon yrade. men hon somnade till slut & då tog jag bilen in till stan. jag hade tänkt att festa med mia, maria & åsa men ville inte när matilda va så dålig. men huvudsaken jag fick träffa mina vänner en stund, & det va en riktigt bra stund. hade aldrig velat missa det, he he...




ha ha ha...

ett tag såg mia 2 marior, he he


lördag jätte sent på natten!
jag höll om min febriga sessa som sov skönt & tittade på lost tills jag deckade!

söndag!
segt segt. ringde michaela & vi tog en tripp till tuna park! bara vi tjejer med våra små tjejer!



söndag kväll!
en sån roligt kväll tillsammans med min bästa vän michaela & några glas vitt vin. vi målade naglar & snackade en massa. en sån fin vän jag har..."älskar"
matilda fick tyvärr feber igen men hon va så söt & underbar så det gjorde inget att hon ville sitta uppe med oss. vi tittade som vanligt på skrållan...:-)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du hinner då med du :) Det är ju riktigt fruktansvärt jätteilla att jag inte träffat dig på länge!! Nu åker jag till Grekland med modern min på onsdag och är borta men vi kanske kan ses innan dess?? Eller efter.... Puss!!

2009-07-13 @ 14:49:54
Postat av: Mia

Väldigt schysst... vääääldigt schysst av dig att lägga ut dessa bilder ; )

2009-07-13 @ 20:15:35
URL: http://mittlovelylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0