lost!!!

jag har fått låna box nr 4 av mia så nu sitter jag & tittar på lost hela kvällarna & nätterna för den delen. jag e helt fast, beroende, måste se...åh så bra! ikväll satt jag framför datorn för staffan har köpt ps3 så han va tvungen att installera den men det gjorde inget för mig. satt på en skön fotölj med hörlurar på & njöt. glömde bort tiden helt & jag ser nu att det e väldigt sent.

hade förresten mina vänner michaela & johanna på besök en kortis idag. alltid så trevligt när folk bara vill dyka upp, jag älskar verkligen det!
annars har vi bara tagit det lugnt hela familjen. barnen har varit ute en massa... 
staffan åkte till västerås för att köpa ps3 som sagt men han va även via ikea en snabbis & köpte ett bord & en röd potta till matilda...hon har fått för sig att det inte går att kissa på den vita hon har. hon vill ha en rosa helt enkelt! men grejen e att det inte finns rosa på ikea men matilda säger rosa om röda också så det kanske funkar iaf. vi får hoppas det, det visar sig imorgon!

hmmm...så typiskt mig att glömma saker speciellt sånt som måste göras. staffan såg precis nu att jag har glömt att hänga upp tvätt så det måste jag göra nu...usch va jag hatar mig själv ibland!!! jag som bara ville lägga mig nu...:-(

men god natt då & sov så gott allihopa!

Kommentarer
Postat av: Angelique

Hehe, själv har jag köpt boxen med säsong 1-4 med lost :) Är inne på 3:e säsongen nu. Har dock sett det på tv men ja, man förstår mer nu när man ser det igen :)

2009-07-14 @ 03:01:24
URL: http://kinkykitten.nu
Postat av: malin

Lost är så bra! Väntar på att den senaste säsongen ska komma på box.



Kram Ma

2009-07-14 @ 11:44:05
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/
Postat av: Yasumi

Åh det där med tvätten känner jag igen morr



Hoppas ni har det bra i det konstiga vädret.



Kram kram!

2009-07-16 @ 08:38:56
URL: http://yasumi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0