man hinner inte!

det e så mycket jag skulle vilja ha gjort men jag hinner helt enkelt inte. dagarna bara rusar förbi & ingenting blir gjort. jag har länge tänkt att jag skulle riva ut allt från garderoberna & börja slänga kläder som jag inte använder & även kläder som barnen vuxit ur. då ska jag inte tala om garderoben här nere på bottenvåningen...helt sjukt, man kommer inte ens in. där finns nog en massa skit som inte behövs.
ikväll e staffan iväg hos en kompis & jag sitter här vid datorn. barnen sover & visst, jag skulle kunna börja riva ut allt ikväll. men jag vill inte. jag känner bara för att läsa! det e det enda jag vill nu för tiden. komma bort från min verklighet för en stund, så skönt.
hur ska jag göra hör ni? ska jag ta tag i mina "att göra" grejer eller ska jag bara börja på en ny bok? öhhhh...jobbigt det dära. jag får väl koka mig lite kaffe, äta lite mörk choklad & sen kanske jag orkar..."hoppas"

igår kväll läste jag ut boken en shopahollic i new york. den va rolig! jag brukar inte läsa såna böcker men jag har läst så många sorgliga böcker på sistone så jag behövde läsa annat. & det va det verkligen. jag vet inte alls va jag tyckte om skriveriet...det känns som jag hade kunnat gjort det bättre själv, he he...nej men det e så olika hur man uppfattar böcker & på vilken humör man e på. jag trodde den skulle va skit bra & därför vart jag lite besviken, jag hade för höga förväntningar helt enkelt. men 2 leos får den!!!

annars så har dagen rullat på bra. vi har städat & tvättat & jag har möblerat om i hallen. staffan blir tokig på mig, he he. men sån e jag, det vet han. det e bäst för honom att acceptera det bara, precis som jag måste acceptera massa hos honom som inte alltid gör mig så värst glad, ha!
barnen har varit små gnälliga hela dagen, men varför tänka på det nu när de sover!!! helt onödigt!!!

hej på en stund! LATER!

Kommentarer
Postat av: Claudia

hej hej, allt bra? =)



ska vi lägga till varandra på bloglovin? :)

2009-07-07 @ 22:11:08
URL: http://claudiias.blogg.se/
Postat av: malin

Skriv en bok i stället vet ja!:)



Kram Ma

2009-07-08 @ 00:53:32
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej hej ^^

Ska vi följa varandra med bloglovin? :D

2009-07-08 @ 12:18:52
URL: http://carcrashheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0