min familj!!!

jag älskar verkligen min familj. visst har vi våra stunder men det betyder inte att jag inte uppskattar dem för det gör jag verkligen. jag älskar dem! jag älskar dem för att de alltid ställer upp för mig & min familj...men mest av allt för att de älskar min familj, mina barn!!! det e allt som betyder något! att mina barn har många som älskar dem, på olika sätt.

igår tog jag med matilda in till stan. vi träffade syster & tog en fika på wayne´s!




när vi hade ätit färdigt gick vi upp till veronika & skulle väcka henne men hon hade precis vaknat när vi kom. sjusovaren fick lite tid på sig för att duscha & sen så mötte hon oss på stan & vi gick & tog varsin glass på smak!
då bestämde vi oss för att grilla! handlade det vi behövde på hemköp & sen så tog vi bussen hem!


barnen va svåra att lägga, förmodlingen berodde det på värmen men lite jobbigt va det. det va tur de somnade till slut. & våran kväll började. mycket mat blev det & skratt. vi garvade nog hela kvällen. jag läste upp roliga vits jag hittade på google & vi hade det bra!
puss till mina fina familj & tack ska ni ha!!! älskar er!






finn 2 fel!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0