tisdag!!!

idag har jag varit med noah hela dagen. staffan & matilda har varit ute på landet hos svärmor britten. jag har då saknat min sessa så mycket att jag nästan kramade ihjäl henne sen när hon kom hem. min stora tjej! kan inte vara utan henne för länge, då får jag abstinens...


noah
min poah har fått sitta länge i sin vagn idag, för veronika skulle leta efter en klänning som hon kan ha på bröllop när hon åker ner till kosova nästa vecka & jag älskar att bara titta på kläder så det passade mig perfekt att följa med & ge henne råd he he... men noah stackarn fick pinas & följa med oss när vi skulle titta lite här & lite där & överallt. tur att jag inte gör det så ofta, typ aldrig med honom för jag vet att det inte direkt e hans grej, he he...
& inte sov han något heller, nej han skulle bara sitta uppe i vagnen & titta. nyfiken liten apa!

noah på gina!



nu ska jag titta på lost tror jag...
trevlig kväll på er alla!!!


Kommentarer
Postat av: malin

Näe, jag håller med! Det behövs inte många stunder för att man ska sakna dem.



Men shoppa är oxå kul. :)



Kram Ma

2009-07-14 @ 23:40:17
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0