onsdag!

vi vaknade imorse gladare än nånsin. vi busade för fullt fast klockan inte ens va nio.
staffan e iväg med matilda på hennes förskola så hon skulle få träffa sina kompisar, det va ju 4 veckor sist hon va där så hon har saknat dem massor. när de gick hade jag precis då lagt noah & passade på & tog hand om disken. men han vaknade kort efter med världens gallskrik, min plutt. så det va bara att ta upp honom. fick bära på honom hela tiden & jag märkte att han va lite varm. men efter ett tag fick jag släppa ner honom så då passade jag på & dammsög. sista biten fick jag göra det kånkades med honom för han blev jätte ledsen. nu kände jag att han va jätte varm. så då blev det tempen...& 39,8 hade han i feber. usch & fy...va e det nu??
det kanske därför han strulade så mycket i natt, men det gjorde matilda också. de kanske båda två e sjuka hoppas hoppas inte, vi orkar inte bara vara hemma, ingen av oss. vi klättrar på väggarna...

noah sover just nu!

det roligaste av allt e att vi skulle ha fått besök av tanja med familj på eftermiddagen & det e inte första gången jag ställer in det för att barnen e sjuka. man ba...just när hon ska komma. hon måste tro att vi inte vill att de ska komma...men så e det verkligen inte. hon e en kanon brud & hennes gubbe e så rolig. jag har så roligt med dem, det har vi allihopa. så jag hoppas att de vill komma hit när barnen e friska..."hoppas" "hoppas"

nä kommer staffan & matilda. vi ska snart äta lunch sen får vi se va vi hittar på!!!

förresten så tror jag att jag fått ögoninflammation...det med, precis som om det inte räcker med allt annat!!! :-(

Kommentarer
Postat av: Tanja

Hej vännen! Klart att vi vill dyka upp en annan dag istället när alla e friska o krya. Så lätt blir ni inte av med oss he, he. Puss & kram

2009-07-08 @ 20:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0