shit va svårt det e!

sitter i soffan & bläddrar i massa tidningar. nya ellos, chic, glamour & plaza. usch va mycket fint att titta på & usch va mycket fint man vill ha. jag önskar bara jag hade pengar så jag kunde shoppa loss. jag behöver det! ibland beställer jag (ganska ofta) men jag vet egentligen att det e inte bra. men det e så jäkla svårt att låta bli...impulsen tar över & det e inte försn dagen efter som jag fattar vad jag egentligen har gjort. jag har en till här hemma som pekar finger åt mig..."lilla flicka ta det lite lugnt nu!!!,,," men jag kan ändå inte låta bli. jag älskar kläder! det har jag alltid gjort...men ännu mer nu. jag vet inte om det beror på att jag inte har så mycket annat just nu, ingen direkt hobby eller direkt tid. men kläder gör mig glad!!!

jag tror nog att det mest beror på att jag börjar trivas med mig själv. jag har nog aldrig nånsin tyckt så mycket om min kropp som jag gör nu. det e egentligen jätte konstigt med tanke på hur mycket jag har förändrats av att föda fram 2 barn...men jag vet inte, jag trivs! visst klagar jag på min mage & dittan & dattan...men det e som en normal människa gör. jag e inte hysterisk längre. jag älskar mat & jag älskar att äta. jag tycker om att träna 3 ggr i veckan & promenera. & det mina vänner har gett resultat....4 veckors träning har gett resultat! helt sjukt!
för många år sedan tränade jag varje dag & åt ingenting...
nu äter jag varje dag & tränar lagom...
shit det e så jäkla mycket bättre...
jag skulle ha testat det redan då...
dumma dumma mig!!!!
men jag har fattat det nu & det e huvudsaken!!! "me happy"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0