sol sol strålande sol!

idag va det min tur att få sova ut igen så staffan väckte mig klockan halv elva, lagom till våra bästa år skulle börja, han tordes inget annat he he, jag e liiiiite beroende av den eviga serien. 
noah hade väckt staffan vid nio & det e ju inte direkt tidigt det heller.  vi e ju en bunt sjusovare allihopa & det passar sig så bra så här på sommaren. snart börjar jag jobba & staffan med & sen blir det rutiner på både gott & ont! usch usch det ser jag inte fram emot... har gått & vant mig vid att vara lite fri så här, gå runt i pyjamas & bara vara. visst det e mycket jobb med barnen men jag har inga tider att passa så där som man kommer att få göra när man börjar jobba. & mina sena kvällar som jag älskar...jag ser inte fram emot att lägga mig vid tio, wjak...sååååå tråååååkigt!!!

idag får vi besök av tanja, peter, isabelle & samuel. det va nog ett bra tag sen sist vi sågs så äntligen blir det av idag. sist de skulle komma hade noah feber juh...
välkomna mina vänner!!!

sen senare ikväll ska jag först förbi åsa på en eller två koppar kaffe & sen vidare mot min kusin där jag äntligen ska få färga håret. har velat det så länge men det har inte blivit av. jag ska även färga hennes hår...funderar kanske om man skulle ansiktsmaska sig också...lite spakänsla, mmmm....ja det gör vi nog!!!!!

toppen väder & jag e på toppen humör!!!
later my friends!!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

vilken snygg signatur! :)

2009-07-15 @ 17:36:02
URL: http://saaandralin.blogspot.com
Postat av: malin

Det är mysigt att få hasa på mornarna! :) Färga håret(förändring) är kul! Hoppas du blir nöjd!



Ja, godiset kan ju ha med hålen att göra! ;)



Kramisar Ma

2009-07-16 @ 09:05:01
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/
Postat av: moonzanna

hej !

tänkte bara tipsa dig och dina läsare om att ni nu kan vinna ett helt valfritt armband från Sveriges största armbandsshop Bracy.se.



Titta bara in och välj ditt pris och tala om för mig vilket du önskar vinna i tävlingsinlägget.



Lycka till !

Kram

2009-07-16 @ 17:07:33
URL: http://moonzanna.se
Postat av: katarina

Hoppas att det blev en trevlig kväll med spa-känsla

2009-07-16 @ 20:03:21
URL: http://ina73.blogpot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0