sorry sorry!!!

i måndags började staffan måla våran trappa inomhus. då fick jag packa med barnen & åka iväg. det blev hos syster som tur va ledig denna måndag så hon kunde ta hand om oss. tack syster!!!
i tisdags va vi förbi hemma en kort stund på morgonen innan vi begav oss till mia & va där under dagen. barnen hade jätte kul & jag också!!! tack mia!!!
i tisdags kväll va vi hos svärmor. synd att det va lite kallt ute men annars hade barnen jätte kul. som vanligt, speciellt matilda! tack britten!!!
igår, onsdag va vi på stan & strosa. först & främst blev det apoteket & sen så blev det lasses leksaker. noah fyller år på söndag så medans barnen sov passade jag på & köpte två fina grejer till honom.
mot kvällen va vi förbi petra som va så snäll & tog emot oss uteliggare he he...

äntligen e han färdig med trappan & vi får vara hemma. underbart! jag sitter som vanligt med min kaffe kopp & aldrig förr har jag uppskattat mitt hem så här mycket...borta bra men hemma bäst!!!!


Kommentarer
Postat av: malin

He he, välkommen hem får man säga då! :)



Kram Ma

2009-07-24 @ 09:48:47
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0