våran dag i bilder!


noah vaknade glad men sedan fick han jätte hög feber så då vart det andra bullar. min plutt har inte orkat något idag. har haft 40 graders feber under hela dagen.


efter flera timmar hemma klättrade vi ner från väggarna, jag & matilda & drog in till stan. vi hann träffa michaela, max & celicia en stund innan stefan kom för att hämta dem.
på den här bänken satt vi en stund & väntade på veronika & sen när hon kom fikade vi som vanligt på waynes.
& därefter vart det lite shopping. jag hittade ett par jätte fina jeans på gina som passade mig perfekt. jag som brukar ha så svårt att hitta just jeans som passar. & glad vart jag över str 28 också "me like"

min fina michaela!!!


vid fem gick vi till syster där jag hade så roligt att jag höll på att kissa på mig, he he. vi har alltid så roligt & skämtar om allt & ibland blir det bara för mycket hehe...


matilda va som vanligt lite blyg i början...


vi hittade massa gott i syster skafferi...


bekim tog med matilda ut en stund så hon fick gunga...(tog kortet från balkongen)


min syster fick se mina nya vänner, moahahahaha....


matilda trivdes på balkongen...


jag gjorde inbakade flätor på veronika...


matilda i sin nya hatt...


mina tjejer!!! <3


de busade för fullt...


när vi kom hem visade matilda sin nya hatt/keps för noah & han fick även prova den. jäkla va glad lill mannen blev, fast han va helt slut.

så här glad va han efter en halv timme sen han hade fått alvedon, he he...


på kvällen ville matilda att noah skulle titta på tjorven & skrållan tillsammans med henne. hon tog hand om honom så, det e så gulligt när de satt där tillsammans. shit va jag e lycklig! jag har finaste barnen!!!
visserligen ville ingen av dem sova & klockan närmade sig elva taget innan de gick med på det men de va så jäkla snälla, gulliga & så söta att idag gjorde det inget. matilda sov på dagen & då blir det så här. & noah ville nog inte vara själv bara...så e det när man e sjuk...


min underbara älskade familj!!! <3


till slut somnade plutt i min famn, lyssnades på mina hjärtslag. åh det goaste som finns!"<3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0